Geavanceerd adverteren in Google en displaynetwerk
Deze gevorderden training is voor mensen die al adverteren in Google en meer willen weten over geavanceerde optimalisatietechnieken voor tekstadvertenties, Google shopping feeds, display en video advertising. In deze training leer je hoe je zo effectief mogelijk de juiste bezoekers naar je website leidt via je search en display, remarketingtechnieken en conversieoptimalisatie.
In deze training komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Even opfrissen: Algemene basisprincipes Adwords.
- Werking van Adwords display en Youtube adverteren
- Opzet remarketing voor display en remarketing voor search
- Opzetten van displaycampagne en bepalen van doelgroepstrategie
- Opzetten van YouTube adverteren
- Maken van advertentieteksten, video en display
- Maken van een merchant product feed voor Google shopping
- Het maken van dynamische zoekadvertenties
- Geavanceerde instellingen tekst en display waaronder company én productreviews
- Optimalisatie strategie: Sturen op Conversie of Quality score of …?
- A-B of multivariatie testen van landingspagina’s
- Onderhoud campagnes; strategie en praktijk, hoe vaak en wanneer
- Tools voor Campagne management en feedbeheer
Cursisten ontvangen na afronding een certificaat en zijn zelfstandig in staat om geavanceerde Adwords campagnes op te zetten voor search, display en Youtube. De training beslaat 1 dag van 9.30 tot 16.30, inclusief lunch.
Data en locaties
- 8 april 2016,Hoorn
- 15 april 2016,Leeuwarden
- 29 april 2016, Almere
- 6 mei 2016, Almere
- 3 juni 2016,Almere
Investering:
€ 650,- excl.btw. Lunch, Les en Trainingsmatriaal is bij de prijs inbegrepen.
Let op: Gecombineerd met de SEO Masterclass is de investering ong. 15% gereduceerd u betaald dan per training € 550 ex. btw.
- Maximaal 8 deelnemers per locatie.
- Inschrijven met 5% korting tot kan tot 14 dgn. voor aanvang training.